Iron Lions London - The Paintball Team for London Recruitment Office
Pages: 1
won't be able to train on mondays By: nnkd123 Date: June 04, 2007, 05:24:59 am
just to let you guys know that i won't be able to play paintball on mondays for a few weeks as i've got a part time job. i will still be playing on sundays at bricket wood.
Re: won't be able to train on mondays By: IL-AndrewC Date: June 04, 2007, 09:56:50 am
Hello Lads

Just to let everyone know that I can't make training tonight. I'm in Amsterdam on business til saturday so the commute would be a nightmare  Cheesy
won't be able to train on mondays By: IL-Steve Date: June 04, 2007, 10:14:40 am
"working" in Amsterdam..... sure you are andy! Wink
Re: won't be able to train on mondays By: IL-AndrewC Date: June 04, 2007, 10:17:41 am
We'll it could loosely be described as working lol. No seriously, I am actually busting a gut over here.
won't be able to train on mondays By: IL-Steve Date: June 04, 2007, 10:47:55 am
sure you are, whats her name. or do prostitutes prefer stage names these days Wink
Re: won't be able to train on mondays By: IL-AndrewC Date: June 04, 2007, 11:06:09 am
You're a funny guy silver...and she prefers to go by "whatever u want...big boy"
Re: won't be able to train on mondays By: IL-Alex Date: June 04, 2007, 12:17:05 pm
Quote from: "IL-AndrewC";p="11514"
You're a funny guy silver...and she prefers to go by "whatever u want...big boy"


See that's just rude... not great customer service if she has to mention your weight  :roll:  :wink:

Well, she can't mean anything else!!!!!  :lol:
won't be able to train on mondays By: IL-Jason Date: June 04, 2007, 04:24:57 pm
sorry guys stuck at work will try make it there, just got a pos change
won't be able to train on mondays By: IL-Bevank Date: June 04, 2007, 04:26:55 pm
sorry i am working late
Re: won't be able to train on mondays By: IL-Alex Date: June 04, 2007, 05:06:52 pm
me too!  Sad
Re: won't be able to train on mondays By: IL-Miller Date: June 04, 2007, 10:32:48 pm
Well, two of us did attend!  Yep, just two.  Vlad and I arrived and trained
Re: won't be able to train on mondays By: RobSJ Date: June 04, 2007, 11:06:49 pm
hey guys sorry ihave been ober crap the last couple of weeks, ihave been ill with the flu and my manager is well a wanker and doesnt like me so makes me work mondays, knowing i wanna come train, it sucks but i will try and make it to brickett wood next we are there, when are we there next? oh and good luck on the PA if i dont see you guys before cheers rob
won't be able to train on mondays By: IL-Jason Date: June 05, 2007, 09:21:04 am
sorry miller

got stuck at work till after 8 last night

will make it up to u man (starbucks on me)
won't be able to train on mondays By: Vlad Date: June 05, 2007, 11:53:45 am
Thanks Miller for a good practice. Cya next time guys but I can't make a practice next two Mondays - business trip to Germany and Czech.